Δευτέρα, 9 Φεβρουαρίου 2009

σε θέλω εδώ...

καλησπέρα...

10 σχόλια:

Βουλα είπε...

βρε καλώς την...Αν και ειμαι το λάθος πρόσωπο.. εδω ειμαι!Καλησπέρα!

armatan είπε...

τι είναι το λάθος πρόσωπο? καλησπέρα!!!

Βουλα είπε...

κοίταξε με....πάντα δεν ήμουν;

Odiporos είπε...

Πολύ αισθαντικό το video και όμορφο το τραγούδι...

Καλησπέρα, και εγώ μάλλον το λάθος πρόσωπο θα είμαι εδώ...

Φιλί

armatan είπε...

δεν υπάρχει λάθος και σωστό...ειδικά εδώ...

armatan είπε...

καλησπέρα Οδοιπόρε...είμαι οπαδός του μοιραίου...όχι του τυχαίου...ανταποδίδω το φιλί...

Βουλα είπε...

τοτε....πρωινό φιλι και μια μεγααααααααααααλη καλημέρα μικρή μου..
Ει!!!Δεν θέλω να πιστέψω οτι έχασες το χιουμορ σου ...

jeminis είπε...

Πραγματικά και γώ
σε θέλω εδώ.
Να σε θωρώ και να σ'ακούω.
Έτσι μ'αρέσει κι ας μη σε
ξέρω...Καλημέρα.

armatan είπε...

ανταποδίδω το φιλί και μια καλησπέρα...

armatan είπε...

μ' αρέσει που σ' αρέσει...καλησπέρα!